Sorun Çözelim

Hızlı Çözümler

Karşınıza çıkan sorunları deneyimlere dönüştürmek için buradayız. Aklınıza takılan soruların cevaplarını pratik ve rahat bir şekilde burada bulabilir ya da aşağıdaki “Sorun Çözelim”e tıklayarak iletişim formunu doldurabilirsiniz.

IBAN Numarama nasıl ulaşabilirim?

Hesabınıza ait IBAN numaranızı en yakın şubemizden, ATM’lerimizden, 7 gün 24 saat hizmet alabileceğiniz 0850 222 5 666 Alo Albaraka hattımızı arayarak öğrenebilirsiniz.

Kredi Kartına hangi kanallardan başvurabilirim?

Kredi Kartı başvuru işlemleri hakkında detaylı bilgi almak ve başvuruda bulunmak için en yakın şubemiz ile görüşebilirsiniz. 

HGS etiketime ne şekilde yükleme yapabilirim?

HGS ödemeleriniz için, Özel Cari Hesabınızdan ya da Albaraka kredi kartınızdan otomatik ödeme talimatı verebilirsiniz. Ayrıca Alo Albaraka 0850 222 5 666, İnternet Şube ve şubelerimizden etiketlerinize bakiye yükleyebilirsiniz.

POS cihazınıza sahip olmak istiyorum, ne yapmalıyım?

Size en yakın Albaraka Türk şubesine uğrayarak başvuruda bulunabilir, POS özellikleri hakkında detaylı bilgi aldıktan sonra ihtiyacınız olanı seçebilir ve beş iş günü içinde cihazınızı kullanmaya başlayabilirsiniz. 

Albaraka Mobil‘i kullanmak için ne yapmam gerekiyor?

Herhangi bir şubemize uğrayarak İnternet / Mobil Bankacılık başvurusunda bulunabilirsiniz. Sistemimizde evraklarınız eksiksiz ise (Kimlik Kartı, Müşteri İşlemleri Sözleşmesi, İmza Beyannamesi gibi.) şubelerimizi ziyaret etmeden, İnternet Şube / Albaraka Mobil’de yer alan ‘Yeni Üyelik’ ekranından da internet / mobil bankacılık şifresi alabilirsiniz.

Albaraka Türk müşterisi değilseniz linke tıklayarak müşterimiz olabilirsiniz. 

IBAN Numarama nasıl ulaşabilirim?

Hesabınıza ait IBAN numaranızı en yakın şubemizden, ATM’lerimizden, 7 gün 24 saat hizmet alabileceğiniz 0850 222 5 666 Alo Albaraka hattımızı arayarak öğrenebilirsiniz.

Hesap hareketlerime nasıl ulaşabilirim?

Hesap Hareketlerinize en yakın şubemizden, İnternet Bankacılığı, Albaraka Mobil, ATM veya 7 gün 24 saat hizmet alabileceğiniz 0850 222 5 666 Alo Albaraka hattımız aracılığı ile ulaşabilirsiniz.

Hesabımdaki altını fiziki olarak teslim alabilir miyim?

Altın depo hesabınızda bulunan kaydi altınları fiziki gram altın olarak çekebilirsiniz.

Albaraka Türk Altın Hesabımda bulunan gram altının saflık derecesi nedir?

Gram altınlar, 995/1000 saflıkta ve 24 ayar olup 1,5,10 ve 50 gramlık kupürler halinde bankamıza özel tasarlanan güvenlikli PVC kartlar içerisinde yer almaktadır.

Kredi Kartına hangi kanallardan başvurabilirim?

Kredi Kartı başvuru işlemleri hakkında detaylı bilgi almak ve başvuruda bulunmak için en yakın şubemiz ile görüşebilirsiniz. 

Kredi Kartı başvuru sonucumu nasıl öğrenebilirim?

Kredi Kartı başvuru sonucunuzu bilgilendirme SMS’lerimiz ile detaylı olarak takip edebilir, ayrıca detaylı bilgi almak için en yakın şubemiz ile görüşebilirsiniz.

Kredi kartı hesap kesim tarihimi nasıl değiştirebilirim?

Kredi kartı hesap kesim tarihi değişiklik işlemlerinizi İnternet Şubesi, Albaraka Mobil ve 0850 222 5 666 Alo Albaraka hattımız aracılığı ile yapabilirsiniz.

Kredi Kartı şifremi nasıl alabilirim?

Kredi kartı şifreniz SMS ile Bankamızda kayıtlı cep telefonunuza iletilir. Şifre değişiklik işlemlerinizi ise, Albaraka Mobil,  İnternet Şubesi, ATM’lerimiz ve 0850 222 5 666 Alo Albaraka hattımız aracılığı ile gerçekleştirebilirsiniz.

Kredi kartımdan nakit çekebilir miyim?

İslami Bankacılık prensiplerimiz gereği kredi kartlarımız ile nakit çekim yapılamamaktadır.

HGS etiketime ne şekilde yükleme yapabilirim?

HGS ödemeleriniz için, Özel Cari Hesabınızdan ya da Albaraka kredi kartınızdan otomatik ödeme talimatı verebilirsiniz. Ayrıca Alo Albaraka 0850 222 5 666, İnternet Şube ve şubelerimizden etiketlerinize bakiye yükleyebilirsiniz.

HGS etiketi yaptığım geçiş hareketlerini nasıl takip edebilirim?

HGS’ ye ait geçiş hareketlerinizi Albaraka Türk internet şubesinden  izleyebilirsiniz. Ayrıca geçiş ve ihlal bilgilerinizi PTT’nin iletişim kanallarından öğrenebilirsiniz. Bunun için, PTT Çağrı Merkezine ya da PTT şubelerine başvurabilirsiniz.

Etiketimde yeterli bakiye olmadan geçiş yaparsam ne olur?

HGS etiketinde geçiş için yeterli bakiye bulunmadığı durumlarda, geçiş sonrası HGS etiketiniz; PTT tarafından otomatik olarak kara listeye alınır , 15 gün içinde etiketin bağlı olduğu cari hesapta ya da kredi kartında yeterli bakiyenin olması durumunda  ücret cezasız olarak tahsil edilir.Aksi halde  bu geçişler PTT tarafından ihlal sayılarak aracın ruhsat sahibine cezalı olarak tebligat gönderilir.

POS cihazınıza sahip olmak istiyorum, ne yapmalıyım?

Size en yakın Albaraka Türk şubesine uğrayarak başvuruda bulunabilir, POS özellikleri hakkında detaylı bilgi aldıktan sonra ihtiyacınız olanı seçebilir ve beş iş günü içinde cihazınızı kullanmaya başlayabilirsiniz. 

Pos cihazına sahip olmak için gerekli olan evraklar nelerdir?

Şahıs firmaları ve adi ortaklıklarda vergi levhası, kimlik kartı fotokopisi, sözleşme firma sahibi dışında biri tarafından imzalanmışsa vekâletname ile imza sirküleri adi ortaklıksa, ortaklık sözleşmesi temin etmeniz gerekmektedir.

Ticari ortaklıklarda ise Ticaret Sicil Gazetesi, imza sirküleri, vergi levhası ve yetki belgesi temin etmeniz gerekmektedir.

POS cihazımla ilgili sorun yaşıyorum, ne yapmalıyım?

0850 222 5 666 Alo Albaraka hattımız aracılığı ile 7 gün 24 saat destek alabilirsiniz.

Hesap ekstremi nasıl temin edebilirim?

Hesap hareketlerinizi internet bankacılığımız aracılığıyla dilediğiniz zaman görüntüleyebilir, ekstrelerinizi posta, e-posta yoluyla alabilirsiniz.

POS cihazında yaptığım işlemler, hesabıma eksik geçmiş ne yapmalıyım?

0850 222 5 666 Alo Albaraka hattımız aracılığı ile 7 gün 24 saat destek alabilirsiniz.

Albaraka Mobil‘i kullanmak için ne yapmam gerekiyor?

Herhangi bir şubemize uğrayarak İnternet / Mobil Bankacılık başvurusunda bulunabilirsiniz. Sistemimizde evraklarınız eksiksiz ise (Kimlik Kartı, Müşteri İşlemleri Sözleşmesi, İmza Beyannamesi gibi.) şubelerimizi ziyaret etmeden, İnternet Şube / Albaraka Mobil’de yer alan ‘Yeni Üyelik’ ekranından da internet / mobil bankacılık şifresi alabilirsiniz.

Albaraka Türk müşterisi değilseniz linke tıklayarak müşterimiz olabilirsiniz. 

Albaraka Mobil uygulamasını nereden indirebilirim?

Albaraka Mobil’i aşağıdaki linklere tıklayarak indirebilirsiniz. Yaşamış olduğunuz her türlü sorunda 0850 222 5 666 Alo Albaraka’yı arayabilirsiniz.

Apple ve Google Play Store linkleri eklenecek.

Albaraka Mobil’i hangi dillerde kullanabilirim?

Albaraka Mobil’i Türkçe ‘nin yanı sıra İngilizce ve Arapça dillerinde kullanabilirsiniz.

Albaraka Mobil ‘i kullanarak hangi işlemleri yapabilirim?

Albaraka Mobil’den cari ve katılma hesabı açabilir, para transferi, döviz alış-satış ve arbitraj işlemleri yapabilirsiniz. Albaraka Mobil tüm işlem setine ulaşmak için tıklayınız.

Albaraka Mobilden yapılan işlemlerden, işlem ücreti alınır mı?

Albaraka Mobil’i kullanarak yapmış olduğunuz işlemler ücretsizdir.

Albaraka İnternet Şubeyi kullanmak için ne yapmam gerekiyor

Albaraka İnternet Şubesinde yer alan ‘Yeni Üyelik’ ekranından İnternet / Mobil bankacılık şifresi alabilirsiniz. Eğer sistemimizde evraklarınız eksik ise (Kimlik Kartı, Müşteri İşlemleri Sözleşmesi, İmza Beyannamesi vs.) herhangi bir şubemize uğrayarak İnternet / Mobil Bankacılık Şifre başvurusunda bulunabilirsiniz.

Albaraka İnternet Şubeyi hangi dillerde kullanabilirim?

Albaraka İnternet Şubeyi Türkçe ve İngilizce dillerinde kullanabilirsiniz.

Albaraka İnternet Şubeyi kullanarak hangi işlemleri yapabilirim?

Albaraka İnternet Şubesinden cari ve katılma hesabı açabilir, para transferi, döviz alış-satış ve arbitraj işlemleri yapabilir ayrıca düzenli para transferi talimatı verebilirsiniz. Albaraka İnternet Şube tüm işlem setine ulaşmak için tıklayınız. 

Albaraka İnternet Şubeden yapılan işlemlerden, işlem ücreti alınır mı?

Albaraka İnternet Şubeyi kullanarak yapmış olduğunuz işlemler ücretsizdir. Detaylı bilgi için tıklayınız.  

Albaraka İnternet Şubesinden hesap nasıl açılır?

Albaraka İnternet Şubeye giriş yaptıktan sonra Hesap>Hesap bilgileri>Özel Cari Hesap Açma’ya tıklayarak bağlı olduğunuz şube nezdinde hesap açabilirsiniz.

Kayıp/ çalıntı bildirimleri ve bilgi güncelleme taleplerinizi 444 5 666 Albaraka Müşteri İletişim Merkezi’ne iletebilirsiniz.
Kart harcamaları ve nakit avans işlemlerine ilişkin itirazlarınızı Harcama İtiraz Formu ile iletebilirsiniz.

Bize Ulaşabileceğiniz Diğer Kanallar

Sorunuzun cevabını “Hızlı Çözümler” kısmından bulamadıysanız;

Yüzyüze konuşarak problemlerinizi daha kolay çözmek isterseniz size en yakın Şubemizi ziyaret edebilirsiniz. Bankacılık hakkında her türlü konuda desteğiniz Albaraka şubelerinde.

Bankacılık işlemlerinizi yaparken merak etiğiniz bilgiler, yaşadığınız sıkıntılar varsa 0850 222 5 666 Alo Albaraka'yı arayabilir; sorularınıza cevap bulabilirsiniz.

Albaraka Türk sosyal medya hesaplarımızı takip ederek, sizin için uygun olan finansmanlardan haberdar olabilir, ihtiyacınız olan kampanyalar hakkında bilgi sahibi olabilirsiniz.

Şubeler

Yüzyüze konuşarak problemlerinizi daha kolay çözmek isterseniz size en yakın Şubemizi ziyaret edebilirsiniz. Bankacılık hakkında her türlü konuda desteğiniz Albaraka şubelerinde.

Alo Albaraka

Bankacılık işlemlerinizi yaparken merak etiğiniz bilgiler, yaşadığınız sıkıntılar varsa 0850 222 5 666 Alo Albaraka'yı arayabilir; sorularınıza cevap bulabilirsiniz.

Sosyal Medya

Albaraka Türk sosyal medya hesaplarımızı takip ederek, sizin için uygun olan finansmanlardan haberdar olabilir, ihtiyacınız olan kampanyalar hakkında bilgi sahibi olabilirsiniz.