Karşınıza çıkan sorunları deneyimlere dönüştürmek için buradayız. Aklınıza takılan soruların cevaplarını pratik ve rahat bir şekilde Hızlı Çözümler’den bulabilir, kart harcamaları ve nakit avans işlemlerine ilişkin itirazlarınızı Harcama İtiraz Formu ile iletebilir ya da aşağıdaki iletişim formunu doldurabilirsiniz.

Bankamıza iletmiş olduğunuz görüş, öneri ve şikayetlerinizi iptal etmek için musterimemnuniyetservisi@albarakaturk.com.tr adresine mail gönderebilirsiniz.

Sizinle daha hızlı iletişim kurabilmemiz için aşağıdaki formu lütfen eksiksiz olarak doldurunuz.

Lütfen bize ulaşmak istediğiniz bildirim tipini seçiniz

Bildiriminizle ilgili ayrıntılı bilgi için 0850 222 87 87 nolu hattımızı arayıp müşteri memnuniyeti temsilcilerimiz ile görüşebilirsiniz.