Albaraka Mobil
Mobil Bankacılık

Nasıl itiraz edebilirim?

“Harcama İtiraz Formu” doldurularak harcamaitirazi@albarakaturk.com.tr adresine gönderilmelidir.

Forma ulaşılamaması durumunda, itiraz nedenini açıkça belirten imzalı dilekçenizi yukarda belirtilen mail adresimize gönderebilirsiniz.

Formun gönderilmesinin mümkün olmadığı durumlarda, size en yakın şubemizden başvuruda bulunabilirsiniz.

Hangi işlemlere itiraz edebilirim?

  • Kredi kartınızda/Debit kartınızda yapılan işlem size ait değilse
  • Kartınızla yaptığınız ödemeye istinaden ürünü/hizmeti alamadıysanız
  • Teslim aldığınız ürün hatalı/kusurlu size teslim edildiyse.
  • Kartınızda yaptığınız işlem birden fazla kez kart hareketinize yansıdıysa
  • Yaptığınız işlemde tutar olması gerekenden farklıysa
  • Harcama tutarını farklı şekilde ödediğiniz halde kartınıza borç yansıdıysa.

Harcama İtirazında Nelere Dikkat Etmeliyim?

  • Harcama İtiraz Formu eksiksiz bir şekilde doldurulmalıdır.
  • Harcama İtiraz Formunda, itiraz nedeni ile ilgili sadece bir kutucuk işaretlenmelidir.
  • İtiraz edilen harcama ek karttan yapılmış ise forma ek kart numarası yazılmalı ve formu ek kart hamili imzalamalıdır.
  • Harcama itiraz formuna ya da itiraz yazısına, itiraz nedeni içeriğine uygun olarak destekleyici belgeler (alacak belgesi, iade belgesi, iptal numarası, farklı şekilde ödendiğine dair belge, sipariş formu/numarası vb.) eklenmelidir.
  • Dilekçe ile başvurulması durumunda, itiraz edilen işlemlerin ve itiraz nedeninin açıkça detaylı olarak belirtilmeli gerekmektedir.
  • Dilekçede bulunması gereken bilgiler;
    • İşlem tarihi/leri
    • İşlem tutarı/ları
    • İşlem yapılan işyeri adı
    • İşlem yapılan kart numarası
    • Kart hamili adı soyadı
    • Kart hamili imzası,

İtirazım ne zaman sonuçlanır?

  • Tarafımıza iletilen itirazınız, 5464 sayılı kanun ve uluslararası kart kuruluşları kurallarına göre işleme alınmaktadır.
  • İtirazınız 45 ile 180 gün içerisinde sonuçlanabilmektedir. Süreç ve sonuç hakkında tarafınıza bilgilendirmeler yapılacaktır.
  • İtirazınızın güncel durumunu Çağrı Merkezimiz 444 5 666 numaralı telefondan öğrenebilirsiniz.