Albaraka Mobil
Mobil Bankacılık

Albaraka Türk’ün Engelsiz Bankacılık Anlayışı

Albaraka Türk olarak, Engelsiz Bankacılık Programı çerçevesinde temel hedefimiz, engelli veya 70 yaş üstü müşterilerimizin hizmet alım kalitesini artırarak onlar için engelleri ortadan kaldırmaktır. Bu bağlamda, sosyal sorumluluk bilinciyle hareket ederek engelli veya 70 yaş üstü müşterilerimizin bankacılık hizmetlerinden sorunsuz şekilde faydalanmalarını sağlamayı amaçlıyor ve sosyal hayatta daha etkin bir rol almalarına katkıda bulunmayı hedefliyoruz

Program Kapsamında Sunduğumuz Ve Geliştirdiğimiz Hizmetlerimiz

  • Personellerimizi işaret dili öğrenmeleri konusunda teşvik ediyor ve engelli müşterilerimizle etkili iletişim kurmaları için eğitim programları düzenliyoruz.
  • Şubelerde işaret dili ile iletişim kurma konusunda uzaktan görüntülü destek sağlıyoruz.
  • Tüm tabela ve levhalarımızın engelli müşterilerimiz için erişilebilir olmasına özen gösteriyor, şube kapılarındaki bilgilendirme yazılarını kabartmalı olarak sunuyoruz.
  • Tüm sözleşmelerimizi kurumsal web sitemizde yayımlayarak müşterilerimizin erişimini sağlıyor, engelli müşterilerimize ise ekran okuyucu programlar aracılığıyla dinleme imkanı sunuyoruz.  (Tüm sözleşme ve formlarımıza ulaşmak için tıklayınız)
  • Yurt içindeki ATM'lerden para çekme, para yatırma ve bakiye sorma işlemlerini engelli veya 70 yaş üstü müşterilerimize ücretsiz sağlıyoruz.
  • Şubelerimizi engelli veya 70 yaş üstü müşterilerimiz için erişilebilir hale getiriyor, bireysel satış yetkililerimizi bu müşterilerimizin müşteri temsilcileri olarak atayarak öncelikli hizmet sunuyoruz.
  • Dijital kanallarımızın tasarımında engelli müşterilerimizin ihtiyaçlarını dikkate alıyoruz.
  • ATM cihazlarımızın seçiminde, engelli veya 70 yaş üstü müşterilerimizin işlemlerini kolaylaştıracak niteliklere önem veriyoruz, bu doğrultuda ışık kalitesi yüksek, tuşların minimum fiziksel hareket gerektirecek şekilde tasarlanmasına özen gösteriyoruz.