Kira Yönetiminde Anahtar Kelime : Albaraka

Kira Yönetim Sistemi ile;

  • Düzenli kira geliri bulunan müşterilerimizin kira gelirlerinin takibi üstlenilerek kiracılarının ödeme durumu ile ilgili mülk sahipleri SMS/Mail yolu ile bilgilendirilir.
  • Mülk sahibi müşterilerimiz bir talimatla düzenli olarak kira gelirleri ile otomatik yeni katılma hesabı açılmasını ya da mevcut bir katılma hesabına aktarılmasını sağlayabilir.

Kira Ödeyen Hesap kiracılara yönelik bir ürün olup, kira yönetim sistemini kullanan ev sahiplerinin kiracıları kullanabilir.

“Kira Yönetim Sistemi” ile ilgili detaylı bilgi ve başvuru için sizi şubelerimize davet ediyoruz.

Kira Yönetim Sistemi Özellikleri;

  • Takip ve Bilgilendirme Sistemi ile müşterilerimize anlık olarak;
    • Tanımlanan kiracılardan gelen (EFT/Havale/Kira Ödeyen Hesap) kira ödemeleri için mail/sms yolu ile «ödendi, kısmi ödendi» bilgilendirmesi yapılır.
    • Son ödeme tarihine kadar kiracıdan herhangi bir ödeme gelmez ise mail/sms yolu ile «ödenmedi» bilgilendirmesi yapılır.
  • Takip ve Bilgilendirme Sistemi ile müşterilerimize aylık olarak;
    • Müşterilerimiz için bilgilendirme her ayın belli günlerinde (10’u, 20’si ve 31’inde) gerçekleştirilebilecek şekilde sisteme tanımlanır.
    • Tanımlanan tarihte kira ödemeleri mail ile toplu bir liste olarak gönderilir. Tüm otomatik ödemelerinizi ve gelirlerinizi tek bir hesaptan takip edebilme imkânı sağlar.
  • Müşteri talimatı doğrultusunda kira ödemesi olarak gelen kira gelirlerinden ileri vadeli Kira Katılma Hesabı açabilecektir.
  • Müşterimiz vade gününde cari hesabından veya mevcut katılma hesabından Yeni Katılma Hesabı’na tüm bakiye, kalan, yüzde ya da belli bir tutar olacak şekilde aktarılması için ileri vadeli talimat verebilecektir.
  • Kira Ödeyen Hesap ürününü kiracılarına tavsiye ederek kira ödemelerini zamanında ve güvenli şekilde tahsil edebilir.

Kira Ödeyen Hesap

  • Kiracı şubemize gelerek hesap açılış işlemlerini gerçekleştirir.
  • Kiracıya kira ödeyen hesap limit verilir.
  • Kira ödemelerinin son ödeme tarihinde sistem önce hesabı kontrol eder, yeterli bakiye yok ise Kira Ödeyen Hesap limiti dahilinde finansman kullandırılarak kira ödemesi gerçekleştirilir.

Başvuru Şartları

Mülk Sahibi müşterilerimiz kiracılarına ait aşağıda yer alan bilgiler ile en yakın Albaraka Türk Şubesi'ne uğrayabilir ve başvurusunu gerçekleştirebilir.

Kiracı TCKN/YKN

Adı Soyadı

İletişim Bilgisi (Cep)

Mülk Tipi

Adres

Kira Tutarı

Son Ödeme Günü

Kira Yönetim Sistemi Bilgi Talep Formu

Bu kısımda müşterimiz kurumsal web sitemiz üzerinden Ad Soyad ve İletişim Bilgisi girerek Şube seçimini yapar. KVKK onayı alındıktan sonra gönder butonuna tıklayan müşterilerimize ‘’ Başvuru talebiniz alınmıştır. Vermiş olduğunuz bilgilere göre sizinle en kısa sürede iletişime geçeceğiz.’’ yanıtı gösterilir.

*Not : Bilgi talebinde bulanan müşterilerimize Şube aracılığı ile bilgi verilecektir.