Click for English

Değerli Müşterilerimiz,
Bankamız, özel hayatın gizliliği ve kişisel verilerin korunması konusuna son derece önem vermekte olup söz konusu verilerin, yürürlükte olan 6698 Sayılı Kişisel Verilerin Korunması Kanunu ve ilgili mevzuata uygun olarak işlenmesi ve güvenliğinin sağlanması için azami gayret göstermekte ve mümkün olan her türlü tedbiri almaktadır.

Kişisel Veri İhlalinin Ne Olduğu ve Ne Zaman Olduğu

Kişisel verilerin korunması noktasında gösterilen azami gayrete ve gerekli tedbirlerin alınmış olmasına rağmen 5/7/2019 - 8/7/2019 tarihleri arasında, finansman taksidi tahsilat bildirimlerinde teknik bir problem yaşanmış, az sayıda müşteriye ait bildirimler ortak hesap vb. bağlantılarla ilişkide oldukları diğer kişilere iletilmiştir.
Bildirimin içeriğinde yalnızca ilgili müşterinin adı soyadı, taksit sırası ve taksit tutarı ile, tahsilatın gerçekleştiği bilgisi yer almakta olup müşteriye ait başkaca bir detay bulunmamaktadır.

Bankamızca Kişisel Veri İhlali Olayı Hakkında Neler Yapıldığı

İlgili teknik soruna fark edildiği ilk anda, acil olarak müdahale edilmiş ve problem giderilmiştir. Akabinde detaylı analizler yapılarak sorunun tekrar etmemesi için kalıcı çözümler üretilmiştir.
Bankamızca, söz konusu durumun ilgili müşterilerimiz açısından olumsuz bir etkisi olacağı öngörülmemektedir.

Konuyla ilgili detay bilgi için aşağıdaki kanallardan Bankamız yetkililerine ulaşılabilir:

E-Posta: kvkk@albarakaturk.com.tr
Telefon: Alo Albaraka 0 850 222 5 666
Durumu değerli müşterilerimizin bilgisine saygıyla arz ederiz.

ALBARAKA TÜRK KATILIM BANKASI A.Ş.